Inte min dag idag

Började med att jag försov mig, sedan hade jag glömt att köpa fikabröd till dom gäster vi skulle ha på jobbet, så fick stressa iväg att göra det.
Sedan flöt det på rätt bra där ett tag, fick åka bandvagn, vilket var fett kul ;)


For ut till stallet efter jobbet och hoppade Bosse, Lollo skulle egentligen vara med, men Bruno trampade av sig en sko medans vi red fram...

Hoppade iaf en liten bana och tränade bara på avståndspunkten, och det var rätt varje gång utom en. Han rev bara en gång idag = nöjd tjej haha.
Hoppade som högst 80-85cm och är så nöjd över honom, han var riktigt fin!
Sedan fick Lollo sitta upp och prova hoppa honom, och det var himla kul att se honom från sidan och se hur duktig han har blivit att taxera, speciellt när han är lite uppe i varv så är han mycket lätt att hitta avståndet på!

När jag sedan kom hem fick jag kasta i mig middagen så jag skulle hinna till affären innan dom stängde för att handla tårtingidienser.

Började göra tårtan, spillde ut grädden en gång, fortsatte, spillde ut grädden en gång till, fick en sammabrott och mamma kom och räddade mig, dock hällde hon ur all min grädde, som tur var fanns det mer i kylen.
När jag nästan var klar med dekorationen insåg jag att dom små apelsinsakerna jag skulle sätta ovanpå gick ut för 10ÅR sedan hahaha, så allt blev fail med tårtan, jag hoppas dock att den är god, annars tänker jag grina!

Nu ska jag gå och duscha - jag tänker vara ren när jag fyller 20år.


Missfostret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0