Idag är det torsdag

Goderdag.

Tänkte försöka klämma ur mig ett inlägg, men det kändes väldigt pressat då jag inte har någonting att komma med.
Ska ut till stallet idag efter jobbet, hade tänkt mig att få rida ut om underlaget och vädret tillåter det, annars blir jag tjurig, en uteritt skulle vara välbehövlig när han var så jobbig med Maria i helgen. Jag undrar hur han kommer vara idag..

Kom dessutom på att jag längtar förbaskat mycket efter att mitt equline schabrak ska komma efter jag såg alla fina Tess hade köpt.

Dessutom har jag två större inköp på gång också som jag skrev tidigare, vad det är vill jag inte avslöja än förrän jag håller det i min hand.



Jag och Lollo hade förresten tänkt att åka till sundsvall i helgen då det är lönehelg och allt, men det gick inge vidare för oss då vi inte fick med oss en enda medresenär haha, så om nån är sugen kan ni höra av er, vi hade nämligen tänkt att besöka både Hööks och Equeen... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0