HEMMA!

... och är tamefane mig helt död!
Varit på stallet sedan kvart över 7 imorse och åkte därifrån klockan 21.

Jag har mockat, sopat, fodrat, spånat, promenerat, ridit, rakat och en massa mer.
Min kropp (och knopp) är helt slut, så det blir sängen med en gång nu, och sedan upp imorgon igen för att göra om allt ;)

Red ut på Hälge med Lollo och Brucean som sällskap, det var så himla fint väder och han gick så himla bra!
Det kändes helt sjukt att få rida när det är fin väder, i vanliga fall sitter man ju instängd på ett kontor.

Sedan gick jag och Lollo en promenad med Bosse och Bruno också och dom blev så himla lyckliga!
Jag rakade Bosse ikväll också, och trots att han var rätt jobbig så tog det bara 1h.

Imorgon ska jag prova rida Bosse igen, han verkar helt fräsch!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0