Hemma från stallet

Tycker att jag var riktigt snabb idag, kom hem för drygt en timme sen.

Red ut med Erik först och han skötte sig riktigt bra, tog på gramanen för säkerhetsskull, drar han iväg så känner man sig rätt hjälplös.
Som tur var har han inte så bra kondition så jag kunde vara lugn, han var riktigt snäll, och blev trött rätt snabbt.

När jag kom tillbaka till stallet så longerade jag Bosse en snabbis och han såg nästan ren ut.
Han kommer säkert vara helt bra efter helgen - såklart efter tävlingen.

Tycker att det är jobbigt att man ska ha dom jäkla veterinärintygen.
Det kostar mer att ta ut en veterinär för att få den att intyga att hästen är halt än att ha betalat 300kr i anmälningsavgift.

Nu ska jag fortsätta avnjuta min lugna tordagkväll.

Vi hörs!


Från början tyckte jag inte om den här bilden, men ungefär ett år senare
så började jag helt plötligt att älska den. Lustigt sånt där.

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Allt bra idag ? °·ˆ

Görs?



» Följa varandra via blogl♥vin?

2011-03-10 @ 21:34:50
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Lotta :P

fin blogg :D har du egen/egna hästar? :) Kan du berätta lite om dem ? :D

2011-03-10 @ 22:10:39
URL: http://onlyyoursnessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0