Hej allihopa!

Nu sitter jag här i Stockholm....

Nä okej, jag ska vara seriöst.
Jag är vaken, dom andra sover, klockan är strax över tio och vi har slut på toa papper och vi har inte köpt någon frukost, lite strandsatta kan man tänka sig. Nästan som att vi är med i Robinson, fast inte har valt det själva, dock ligger affären runt hörnet så riktigt så synd är det kanske inte om oss.

Igår drog vi ut i och jag säger bara såhär.. det s ö g alltså bara turkar(?) och världens SÄMSTA Dj, någonsin!
På vägen hem gick vi och sjäng "Övik i mitt hjärta" för det kändes verkligen så, och Harrys och Olles är nog det bästa som finna, där vet folk hur man festar haha ;)

Hur som helst, sitter och velat mellan om jag ska väcka dom eller fixa mig själv först - svårt val.
Nu börjar det röras ibland dom iaf.
Vi hörs!

Update: Sandra har drömt att hon och Julia var ovänner.
Britta drömde att balen låg utanför Coop, att hon var utklädd som en blandning mellan en geisha och en priat, och sedan skulle hon springa på Skyttis, men var sur för hon höll på missa det för hon hade glömt spriten hemma.
Julia har sovit på sitt öga.



Kommentarer
Postat av: S

hahahahhahahahaha mer

2011-03-20 @ 23:44:51
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0