Hästbloggar del 6







Cecilia Konvalina
(klicka på bilden)

Ja finns det någon i hästvärlden som inte läser Cecilias prylblogg, så måste ni börja med det nu!
Här får man verkligen veta ALLT som händer inom prylvägen i hästvärlden.
Hon tar upp smarta lösningar, visar dagen pryl/outfit och en helt drös med andra saker.

Om själva Cecilia kan jag inte alls säga mycket, men jag tror att hon äger en egen häst.
Något jag vet, är att hon äger mycket saker, och hon testar mycket av dom nya sakerna som kommer och delar sedan med det till oss.

Just nu är hon dessutom i Holland och jobbar i ett hoppstall, så jag rekomenderar er verkligen att gå in och läsa, om ni inte redan gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0