Hästbloggar del 5






Jacqueline Dinewald
(Klicka på bilden)

Här har vi en liten mer lokal blogg, som jag tycker är rolig att följa.
Jacqueline kommer från Umeå och tävlar sin häst Samantha i hoppning och har precis kvalat till SM.
Bloggen har ingen riktigt vidare uppdatering då hon mest skriver om tävling och träning, men man blir lika glad varje gång det har skett en uppdatering.

Snart är det dags för SM och det är just därför jag rekomenderar den här bloggen, då jag själv tycker det ska bli superspännande att följa dom!
Jag själv har sett och följt Jacqueline sedan hon red B-ponny, och nu är hon alltså 17år och rider storhäst.

Bloggen är i mitt tycke inte den kanske finaste, men hon är duktig på att lägga ut filmer från träning och tävlingar, sedan kan det tyvärr bli väldigt mycket upprepande bilder, men det är roligare än ingenting!

Jag håller verkligen tummarna för att Jacqueline håller en grym uppdatering under SM och önskar henne lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0