gilla läget

Goddag på er förresten, har ju inte direkt bjudit på något intressant idag.

Om två dagar fyller jag år, och från att inte alls har brytt sig så längtar jag faktiskt, men kommer nog ha ändrat uppfattning innan tordag är här.
Tycker födelsedagar är så himla överskattade och jag är less på allt traditionellt firande som finns.
Hoppas iaf på att presenterna blir awesome, man fyller ju bara 20år en gång ;)
(precis som man gör med alla andra åldrar)

Annars då, ska ut tull Bosse senare idag, har precis lagat stalltäcket som som bitit sönder, så jag hoppas det håller ett tag till nu. Känner mig dock astrött idag, vilket jag avskyr, men måste verkligen rida ut idag, har blivit så dålig på det nu på slutet, men det är för att det är så tråkigt att rida till samma ställen hela tiden. Förhoppningsvis hänger Lollo med iaf!


Kommentarer
Postat av: carolina

Är den vita Bosse? :)

2011-03-01 @ 15:11:57
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Hej, Jag har precis lagt upp en ny film, 'Sing it for the world'!

Skulle vara super om du kunde ta dig en titt och lämna en kommentar/kritik på den :D

2011-03-01 @ 17:32:15
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0