Förbannat

Har varit ute på Cape hela dagen och fixat och donat, kändes inte lika jobbigt idag som det gjorde förra veckan, så jag antar att man vänjer sig snabbt, har stallet på söndag också, så det lär ju sitta kvar i kroppen ;)

När jag var klar med allt så red jag dressyr på planen, han var verkligen jättefin!
Eller okej, i början suckade jag och tyckte att det gick bajs, då han satt fast i höger och tog inte vänster skänkeln, men gav mig bara f*n på att jag skulle lösa det, och det gjorde jag!
Dessutom kunde jag sitta mycket bättre på honom idag än förra veckan, men jag antar att det har med att göra att han var mer avslappnad.

Efter jag hade ridit skrittade jag ut med Lollo, tyckte han halkade och snubblade mycket och var allmänt less på honom innan vi kommit hem, med då ser jag ju att han har trampat av sig höger framsko IGEN.
Alltså SUCK, STONK OCH STÖÖÖÖN!!!!
Orkar inte med dom här förbannade skorna!

Dessutom är den böjd igen, så jag måste åka till ridskolan och slå till den - igen.
Kul liv.

Det var nog allt, vi hörs imorgon!


Oerhört fin bild - eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0