En superbra lördag

Har haft en riktigt kanondag!

Började med att Pennan kom hit och vi åkte och hämtade Rebus, vad vi gjorde sedan är fortfarande en hemlis!
Sedan mockade jag åt Bosse och allt sånt, han verkade bättre idag, så ska kolla han ordentlig på måndag igen tänkte jag :)

Efter det åkte vi och tjockade oss med tårta och kakor, och sedan var det dags för mig att dra med mig hela släkten till area 1, där åt vi tacos och spelade laser, som firande av min 20års dag, hur kul som helst var det, vann lasern båda gånger, och är nöjd, annars hade jag skämts ihjäl hehe ;)
Blev bjuden på drinkar och annat trevligt så har haft en riktigt kanonkväll!

Imorgon ska jag först rida Divan för Maria, sedan åka och titta på en bil, sedan har jag insläppet på Cape och ska ev. rida Erik. 

Vi hörs senare, eller mest troligt imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0