Den hästfria dagen

Ja, och så var den här dagen över.

Började med att jag fick ett telefonsamtal av pappa klockan 5 i 5 imorse över att jag hade glömt ge honom sthlmlägenhetsnyckeln, klockan 20 över 5 var jag tillbaka igen efter att ha varit in till stan.

Konversationen var ungefär såhär.
Pappa: Du kan ju gå och lägga dig här inne om du vill.
Jag: Pappa, jag har pyjamasen och två olika strumpor på mig.
Pappa: Ja men då kan mamma komma med kläderna sen.
Jag: Men pappa, jag har ju mammas bil!

Sedan har jag under dagen jobbat, ätit middag, slagit in Emmas presenter och varit och firat henne.
Jag gav dom mest ironiska presenterna, men hoppas att dom duger iaf ;)


Den här fina bilden får avsluta dagen!

Kommentarer
Postat av: S

STOCKHOLM!

2011-03-23 @ 23:56:53
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0