Bra start på dagen!

Har haft bloggen uppe ett tag nu men inte kommit mig för att skriva ett inlägg.

Var ut och slog fast skon på Bosse nu på morgonen, det gick bra förutom att han knockade mig i huvudet med knäet haha.
Slog fast fyra sömmar på utsidan och tre på insidan, tänkte slå fast den fjärde, men kändes som den bara gick rätt upp, så efter 2st försök gav jag upp.
Passade på att mocka också, så det bara är för mig att åka ut och rida efter jobbet, himla skönt!

Nu på förmiddagen har jag suttit och lagt till 4st utbildningar i mitt sökande till universitet. Jag gillar verkligen hur spontan jag är och hur lite jag bryr mig, men ju mer jag kollade runt desto mer blev jag lockad.
Dock hittade jag typ den roligaste utbildningen i världen, och då skulle den inte ens gå i höst, så då blev jag sur...
Update: Fick svar av dom, och sa att utbildningen bara gick vart TREDJE år, nästan gång 2013 alltså, haha synd för mig!

Hur som helst, ska jobba vidare nu, lägger upp ett inlägg om vad jag, Pernilla och Rebecka gjorde i helgen alldeles strax!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka utb har du anmält dig till ?:)

2011-03-17 @ 18:05:34
URL: http://julialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0