Borde känna mig förlåten

Ja efter allt det tröga uppdaterande så har jag faktiskt spottat ut 7inlägg idag, så jag kanske trots allt inte är så vidare hemsk?
Sen att alla inlägg kommer typ i rad är erat problem, inte mitt - jag håller vad jag lovar ;)

Hur som helst, snabb uppdate om vad som komma skall.
Ska nu efter jobbet dra ut till hästen och mocka lite snabbt, (en snabbvisit på Cape är dock omöjligt...) sedan hem och käka och sen ska jag ut på ridskolan och rida Divan.

Ska bli intressant med att inte hålla på med hästarna på hela helgen, undra om jag kommer att palla det? 

OCH FÖRRESTEN!


Ett steg framåt, kommer grina när jag är klar med allt det här.
Har inte tänkt över det för 5öre.

Kommentarer
Postat av: S

men oh! spännande!! ska skicka in jag med snart.. typ nu?

2011-03-16 @ 23:34:43
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se
Postat av: Annie

VA VA VA? Fattar inte, ska du pa en kurs eller ska du PLUGGA I LULEA DIN JAVEL?!!!

2011-03-17 @ 16:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0