Träningsläger dag 3

Första passet hoppade vi titthinder på.
Trodde att hon egentligen skulle vara riktigt tittig, då jag ledde runt henne såg ut som att ögonen skulle pluppa ur ;)
Men hon hoppade ALLT på första försöket!
Så himla stolt!
Murdelar, smalt hinder, plank, vatten, och en "plastplanka" som fladdrar lite i vinden.
Var så sjukt nöjd med henne detta pass, trots att hon var lite hetare, vilket jag tror beror på att hon ville komma över det fortare.


Andra passet så var det dags för att "tävla" hoppa en helt bana.
Red två gånger, en på ca 60-70 och en på 70-80cm och hon skötte sig faktiskt kanonbra!
Hon blev lite väl het, men det tror jag beror på att hon var trött, men är ändå supernöjd då hon hoppade hela banan och inklusive en kombination som hon aldrig har fått hoppa förut.

Divan överträffade verkligen mina förväntningar och visade att hon faktiskt tänkte till när det blir fel och rättade sig!

På teorin fick vi prata om vad vi hade lärt oss under lägret och vad vi skulle ta med oss, och jag kände att jag faktiskt hade tagit till mig att störa henne så lite som möjligt, och att få känslan att det är okej att komma fel utan att det gör något.


Tycker överlag att lägret var väldigt givande och framförallt roligt!
Synd bara att inte alla kunde sova tillsammans, då man hade kunnat prata ännu mer.
Men väldigt nyttiga övningar, bra upplägg och det är sånt jag kan ta med mig och träna på med Bosse också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0