Träningsläger dag 1

Första passet på lägret red vi bara travbommar.
Divan jobbade riktigt bra, lite spänd av dom andra hästarna och den nya miljön, men absolut över förväntat.
Ett lätt pass på ca 45min.

Andra passet fortsatte vi med det vi hade jobbat på förmiddagen, lite travhoppning på böjt spår.
Fick jobba lite med henne här då hon blev inte för het, men tog ändå till sig av det vi tränade på.

På teorin fick vi prata om vad vi var mest nervös för på tävling, det värsta som kunde hända och sånt som är viktigast för oss att det fungerar.
- För mig är tiden att rida fram väldigt viktig, vill inte rida fram för länge, eller för kort.
- Den som är med och hjälper mig måste hålla koll på mig hela tiden och alltid vara redo om det skulle vara något.
- Måste gå igenom banan med att upprepa för någon vilken färg det är på hindrerna.


Finaste Divan! 
Måste verkligen skaffa nya bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0