Skön kväll

Förstår inte riktigt vad jag håller på med, har varit ute på stallet jättesent nu 3dagar i rad.
I förrgår började jag rida 20 i tio, till 25 i elva.
Igår började longera vid 10 och idag tror jag att jag började rida vid nio..

Hur som helst, mer om ridpasset kommer senare, skulle bara skriva av mig lite.
Är inte så där supermega nöjd med designen, den skiljer ju sig rätt så mycket från det andra, skulle vilja ha lite mer plottersaker här och där, men får nog ta och kolla på det en annan dag.

Imorgon kväll åker jag och Bosse med Maria upp till Vännäs. Vi är där uppe fram till tisdag f.m sedan kommer vi hem igen.
Han kommer tävlas i dressyr av Maria fre-sön, sedan vilar han måndag och sen kommer vi hem igen och ska träna lite inför hästivalen.

Hur som helst har jag börjat få sån där äckligt köp-behov nu igen, kommer ni ihåg i höstas då jag köpte nya saker typ hela tiden?
Så känner jag nu också, problemet är bara att jag inte har pengar haha.
Dock måste ett par stallskor och ett par ridbyxor införskaffas.
Inga mer schabrak och täcken - punkt slut! Haha


Kanske dags med ny bild.. för såhär ser det verkligen inte ut längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0