Sjukt trött!

Det blir mer uppdatering senare, eller imorgon, är så himla trött nu!

I 110cm var vi dubbelnolla, och tvåa utanför placering. Höll dock på att ramla av ;)

Sedan red vi... 120! Han kändes sjukt fin på framhoppningen, var först ut men dom strulade en massa så det blev mycket längre emellan än vad vi hade räknat med. 10min försening innan vi fick komma in på banan.
Gick in på banan, hoppade 1an bra, rev 2an, 4an och 6an, sedan utegick jag då jag inte tyckte det var värt att klämma runt honom resten då vi båda var trötta och inte helt på samma plan!

Men nu är det satt, inga fler 1m, nu är det dags för 120!

Imorgon ska jag tävla Divan!
Vi hörs... när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0