Lite konstigt...

Haha roligt att jag själv har tävlat 3 helger i rad nu, plus följt med på den här tävlingen, och nu är jag ändå så himlas tävlingssugen!

Både dressyr och hoppning är jag sugen på, men närmaste tävlingen jag har planerat är ev. hemma tävlingen.
Skulle vilja testa honom på gräs.. Men har en känsla av att han inte kommer gilla det.
Men kanske att det blir en 90+100cm med honom då, eftersom det känns dumt att börja med 100+110 om han inte gillar det.

Annars så är jag sugen på Timrås dressyrtävling den 14/7, men det var bara en LB:2 och en LA:4. Sen får vi se om det inte är lite mer sommarlov för grabben då.


Imorgon börjar iaf hopplägret ute på Cape och jag ska ju vara med på Divan :)
Bosse ska mjukas upp hela den här veckan för han vilade ju hela förra och har nu gått på bete i snart en vecka.
Han ska få gå där en vecka till, sedan ska Maria ha honom uppe i Vännäs i 2veckor för jag åker som sagt till Falsterbo! :)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: Chaboukie.. :(

2011-06-20 @ 00:30:37
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0