Laddar inför imorgon!

Förlåt för dålig uppdatering, men var med Lollo på tävlings i Kramfors idag!
Dom var så sjuuuuuuukt duktiga!
0fel i 80cm och 8fel i 95cm, deras första tävling och kunde inte haft en bättre debut!

Blev lite problem till andra klassen då typ en orkan(?) drog över tävlingsplatsen så alla ryttare fick söka skydd i ridhuset för hindrerna bara flög på banan!
Det blev 40min extra ridning för dom, så dom var himla trötta, men gjorde ändå ett grymt bra jobb!



Imorgon är det min tur, Bosse står ren och fin i stallet och jag är sjukt taggad!
Dock ska jag gå och lägga mig nu, för jag har sovit alldeles för lite på slutet och vill vara utvilad till imorgon!


Dagens superekipage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0