Kusinen hälsar på

Idag följde min kära kusin Linn med ut till Bosse för att prova rida.
Sist hon var med följde hon med var när hon red på Adrienne typ 2007, så det är ju ett tag sedan.

Bra gick det iaf och hon fick kläm på lättridningen ganska så på en gång.
Bosse skötta sig som en pärla och hon fick även prova galoppera lite, fast då tog jag han på lina så det var jag som hade kontrollen ;)

Red även en liten sväng sen, men kändes inte alls bra, han satt fast och var stel, men som vanligt lydig.
Red ett del ur ett MSV C program som jag vill att Maria ska tävla i Umeå och det satte han kanon!
Dock var det väldigt varmt så jag tror det var därför det inte gick så bra.

Nu ska jag planera lite inför lektionerna jag ska ha ikväll.


Måste lägga ut en bild bara eftersom jag inte fick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0