Klubbhoppning 6/6

Tävlade Divan idag på klubbhoppningen.
En clear round 60cm stod på schemat och hon kändes bra under framridningen.
Lite het på oxern på framhoppningen, men ändå trevlig.

Inne på banan tyckte hon att det var himla roligt!
Travade mot första hindret men lät hon sedan få rulla på för sig själv.
Lite het mot första linjen, men tog ner henne till trav till det näst sista hindret då det var en ganska skarp sväng som dessutom stod precis vid staketet och läktaren.

0a gjorde hon iaf och jag är himla nöjd med henne!
Ska bli otroligt roligt att ha med henne på hopplägret för Maggan den 13-15juni då jag tror hon kommer att lära sig en massa på det, och kanske även lugnar ner sig lite :)


Extra roligt var det att få beröm efter för att jag red henne så rutinerat!
Sånt kan verkligen göra ens dag! :)


Förutom det var jag funktionär på framhoppningen i LD och LC och hejjade typ ihjäl mig på alla ekipage.
Dom var så himla duktiga! :)

Tyvärr inga bilder eller film från dagen!
Inlägget om gårdagens tävling ligger i utkast, väntar på filmen från 120.


Här är en bild innan ett hinder då Maria hoppade henne.
Såhär roligt tycker hon att det är iaf!

Kommentarer
Postat av: Lisa

älskar hur man hör dig skrika på mina filmer :D haha

2011-06-06 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0