Jag hade en plan

.... som var att blogga jättemycket idag!
Dock gick det som ni ser - inte så jättebra..

Besiktingen på bilen gick inte så bra heller.
Fick åka ut med orden
- Backa ut härifrån och kom tillbaka när lampan lyser!

Så efter att Seb hjälpte mig med att byte en säkring så ska jag ge mig på Bilprovningen imorgon igen, med ett hopp om att den ska gå igenom ;)

Annars då?

Jo jag red ut en sväng på Bosse, max 20min och han var sjöblöt av svett.
Tog bara skritt och galopp barbacka på hacket och red på han favorit lägda där han först får göra ett galoppombyte och sedan galoppera på uppför en backe.
Dock blev han superstark så när jag på hem vägen skulle hoppa över ett dike fick jag nästan inte stopp på honom efter haha, det var bara att klämma åt med benen och hoppas på det bästa!
Dock hade det nog blivit fina bilder idag på en "äng" med massor av blommor och en stor vit skimmel i full galopp, själv satt jag mest och skrattade och funderade på hur jag inte skulle trilla av och dö?


Såhär såg det nästan ut idag!
Plus en hjälm och shorts och T-shirt
Minus bett och istället hackamore
PLUS högre hastighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0