Han har en personlighet

Var väääldigt trött i morse efter 2timmar sömn, men är lika bra så jag kan sova gott i natt.
Ska gå och lägga mig direkt efter detta inlägg.

Red ut med Hanna och Blixten idag. Red på hacket och lät han var allmänt som han ville = idag lat och väldigt hungrig.
Stannade så fort vi gick ut på en lägda och fick för sig att äta gräs så han nästan drog mig ur sadeln.

I övrig var det rätt hårt där vi red så det blev mest skritt och han var allmänt lat, och jag med som satt och gäspade hela ridturen.

När vi kom tillbaka till Cape och hade släppt ut han i hagen gav han mig världens chock.
Gick upp för att hämta hö och när jag kommer ut så galopperar alla hästar runt i hagarna och är typ livrädda, samt att jag hör ett ordentligt plaskande.

Då är det Bosse som har gått ut i vattnet och står och krabbar vatten på sig själv så han blir alldeles lerig och äcklig.
Sedan går han upp på land och rullar sig med en gång.

Jag kunde verkligen inte sluta skratta! Det är bara han som kan komma på det!
I sommar blir det till att bada :)


Älskar den här bilden, bara för att Bella är så ful i bakrunden 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0