Det snurrar i min skalle

Lång dag, fast ändå inte.
Sov länge och tittade sedan på tv ett bra tag innan jag åkte och uppvaktade bästa Pernilla som fyllde år idag!

Sedan åkte jag ut till Cape för ett snabbt stallmöte och därefter red jag Bosse.
Skrittade väldigt långt, säkert i 40min innan jag kom på mig själv, och vände hem och både travade och galoppera.
Tränade lite på byten, men det var rätt svårt med en pigghäst och barbacka..
Fick dock till några, när han väl lyssnade på mig.
Red sedan till betet och lämnade honom där innan jag gick till stallet och kvällsfodrade.

Nu ska jag nog gå och sova, har stallet imorgon och på midsommardagen så det gäller att vara utvilad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0