Borde sova

Har packat klart det mesta, men fastnade som "vanligt" här, eller vid datorn.

Har med mig internet iaf så lite uppdatering blir det nog - om ni har tur ;)
Känner mig dock väldigt frustrerad utan mobil, men imorgon blir det ändring på det!

Förresten fyller Maria (min syster) år imorgon - hela 25år!
Gå in på hennes blogg och säg grattis vettja :)

Hennes blogg->soyouthinkyoucanride.blogg.se


Kom nu dessutom på att jag har missat att slutföra "Bosses historia", blev bara en del 1.
Lovar att fixa en del 2 så fort jag kommer hem!
Längtar lite till nästa vecka för då har jag ingenting planerat på flera dagar, dock jobbar jag midsommarafton och midsommardagen, men det gör inget, får passa på att vara chaufför istället :)

Nu ska jag sluta svamla - Godnatt!
Bosse mumsar på lite käk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0