Att man orkar

Vilken VÄRME!

Är dock väldigt stolt över mig själv då jag verkligen har gjort allt som jag hade planerat, plus lite till!
Ridningen gick bra, trots att jag trodde jag skulle svettas ihjäl, men vad gjorde då inte Bosse?

Red nästan exakt samma som jag gjorde med Stella och Bruce i tisdags, förutom att jag hoppade en tre kombination som stod på medellinjen tre gången. Sista gången utan stigbyglar och det låg väl max på 70cm så det fick räcka.

Han var annars riktigt fin, men känner att jag stället lite höga krav ibland och kan inte riktigt nöja mig när känslan är bra, men efter att jag hade tagit bort dom tankarna ur huvudet så var han kanonfin!

Känns trevligt inför helgen, 120 på lördagen och 110 på söndagen, vet dock att jag står på att jag ska hoppa två klasser på lördagen, men ska göra klassbyte på lördag när sek. öppnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0