ALLT händer på Cape

Jag har sagt det förut, och säger det igen - ALLT händer på Cape!

Idag när jag var där för att ta in hästarna ringde Pappa till mig:

Pappa: Hej Malin, det kommer ringa en kille till dig som jobbar med Filip och Fredrik, dom vill komma och rida!
Jag: Skämtar du eller? Vad pratar du om? 
(Samtidigt ringer det på andra linjen)
Jag: Måste svara nu.

Kille: Hej jag heter Leo och ringer för att jag jobbar med Filip och Fredrik, stämmer det att du äger ett stuteri eller en hästgård?
Jag: EEEEEEEHHHH Va? Näe? Men jag har.... en... bekant... som gör det.... 
(Ger nummer till Maggan och Jennie)

Efter ett tag ringer Maggan upp och säger att hon har sagt OK, men att hon inte vet när dom kommer eller om dom kommer, men att dom skulle höra av sig.

Var på väg ut till Cape för att duscha min dynghög, men fick då ett sms av Maggan där det stod att det inte skulle bli något.
Bara nån minut efter fick jag sms av Therese där det stod att hon hörde att dom skulle till ridskolan istället.

Jag åkte hem igen, men efter kanske en halvtimme ringde Jennie och sa att dom nu var på väg ut till Cape igen, och det vore bra om jag och Lollo kunde vara där.
Så det var bara att slänga sig in i bilen igen och brumma iväg igen.

Väl ute på Cape var det säkert typ 5bilar, och hur mycket folk som helst, kameror och såklart Filip och Fredrik!
Haha, gud vad pinsamt allt blev, jag och Lollo for runt där och försökte göra i ordning Hälge så snabbt som möjligt

Dom var iaf där och filmade för ett program som kommer sändas i Februari nästa år som heter "Får vi hänga med?"
Väldigt roligt att dom hamnade på Cape iaf!




Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, vad random!

2011-06-03 @ 14:18:16
URL: http://lindbergl.blogg.se/
Postat av: S

haahaha ohhhh vill också träffa dem! de äger fett<3

2011-06-04 @ 16:13:44
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0