Vill ni ha resultat?

För er som inte är inne på Equipe o.s.v ska jag väl ge en snabb resumé!

Erik igår var dumihuvudet i LA:3an, körde upp huvudet iochmed han kom innanför staketet och var riktigt taskig mot Maria. Tror hon fick 46% - hon har aldrig ridit på så låga procent, någonsin sen hon började tävla haha, men nån gång ska väl vara den första?

Bosse levererade som vanligt, blev fyra i LB:n och nerputtade från den 3:e placering med dom allmänna intrycken den dagen också :P
I LA:3 blev det 10min försenat så han han bli trött, innan var han kanon, men dom extra minuterna störde, så han började kasta med huvudet lite i galoppen som han gör när han blir trött, dock var det inga större missar och tycker dom fick dåligt betalt för ritten. 56% har jag för mig.

Idag var både en upp och ner dag, Erik gick först MSVC:2 och var riktigt fin! Dom hade dock några missar, men slutade ändå på 56% vilket var superbra!

Sedan var det Bosse i LA:3an och han var på så himla dåligt humör :P
Gick inte fram för skänkeln och kastade med huvudet heeeeela programmet, så dom slutade på 54% haha, men Maria kände att det inte fanns något att göra, hon funderade t.o.m på att utgå.

Erik gick också LA:3an, som sista startandet på hela meetingen, både var jättetrötta, men han skötte sig inne på banan med tränsbettet, men hade ingen framåtbjudning.
Slutade på 55%, dock tyckte jag att dom åtminstonde skulle haft 58 i den här klassen, men domaren låg lågt tyvärr!

En väldigt blandat helg då jag tycker att Umeå hade gjort ett riktigt dåligt arrangemang faktiskt.
Sega med protokoll och resultat, dåligt underlag, sura funktionärer, dåligt ljud och dåligt utbud av mat.
Nä på en skala från 1-5 så får dom max en 2:a, väldigt tråkigt!
Dessutom nedvärderade dom de som red LB, fick bara en liten rosett, och ett presentkort på 150kr.
Medans dom i LA och uppåt fick täcke, premie, stor rosett, plakett och hederspriser - nej så ska det inte vara!


Fina Bosse i Timrå 2009 tillsammans med Maria

Kommentarer
Postat av: mickis

Sa du till om de i seketariatet då?

2011-07-04 @ 17:37:02
URL: http://miickiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0