Vi flyttar snart

Skönt att komma iväg till Cape och göra något.
Hade först ett kort möte, och inser att jag och Bosse faktiskt flyttar ifrån Cape nästa måndag.
Då åker vi till Ulvön i 2veckor och har semester tillsammans med Lollo och Bruno!

Sedan den 1augusti flyttar han upp till Vännäs för att bo med Maria i sällskap med Erik.
Hoppas verkligen jag kommer in på skolan, för annars gäller det snabbt som attan komma på en ny plan.


När jag var klar på mötet tog jag iaf in honom och borstade ordentligt, smörjde sår, masserade in lite arnikagel på benen, fettade hovarna och hade lite allmänt mys bara.
Sedan fick han stå inne en skulle och Lollo skulle släppa ut dom när hon hade ridit.

Måste faktiskt börja packa snart. Gud vad konstigt det känns..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0