Vi har det bra

Tack fina ni för att ni visade lite engagemang - får ta mig ett snack med Maria och se om hon kan ge med sig att glida in på den här sidan.
Annars får jag väl hota med att ta bort hennes design hehe...

Hur som helst, idag har vi haft det jättemysigt i det fina vädret. Åkte ner till hamnen och tog en mjukglass och sedan red vi och badade med hästarna igen, vi red ingenting annat eftersom det var så varmt, och på kvällen så var vi hundvakt till den söta valpen som jag visade häromdagen!

I övrigt så har jag faktiskt inte så mycket att uppdatera om, eller jo.. Bosse håller på att tappa en sko.. Sitter med två sömmar på ena sidan och fyra på andra, så om han inte tappar den under natten så ska jag försöka dra på en till söm imorgon åtminstonde.
Vore sjukt synd om han tog av sig den nu när det är så få dagar kvar. Vi har inte ens hunnit hoppa på våran lilla slina ännu.

Imorgon är det dock planerat att jag och Lollo ska byta hästar och rida ner till hamnen, det blir nog roligt!
Kanske även ett kvällsdopp till? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0