Sitter här och surar...

För att jag inte kan få över bilderna från Umeå någonstans.
Fick bara ett batteri med två pluppar kvar, så gjorde så gott jag kunde, så nu ikväll har jag febrilt letat efter en kortläsare utan lycka, sedan hittade jag en sladd, och började föra bilder - då hade jag inte nog med minne på den datorn, skulle då prova till den här, men då var batteriet slut - det lilla som fanns kvar... SUCK

Dessutom kollar Maria på någon crapy film som jag har noll intresse i, och mitt spotify premium har gått ut, och jag kan inte köpa nytt eftersom jag inte har något kort... Gaaaaaaaaaaah....

Men till veckan ska jag iaf bjuda på en massa massa bilder! Jag lovar! :)


Favorit bilder på Adrienne kommer till veckan! :)
Foto: Pernilla Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0