Promenad

Jag har en massa fler bilder jag ska visa er, men det tar så lång tid så jag delar upp dom lite :)

Idag var vi som sagt och bara kollade till hästarna i hagen, det har blåst rätt mycket dom sista dagarna så dom har fått varit utan flughuvorna och Bruno utan sitt flugtäcke, eftersom det har varit rätt lugnt med insekter så det tycker dom nog är skönt!

Sedan kom Jennie upp och vi tog en rask promenad på ca 1h. Har tyvärr med mig dom sämsta skorna man kan tänka sig, så har svinont i hälen nu (?), men Lollo skulle ta med några andra imorgon!

Hon åker hem över dagen, så jag och Jennie ska rida imorgon, tror det blir till sandviken.
Och på tisdag ska vi galoppträna hästarna, samt bygga lite hinder så vi kan hoppa på onsdag!

Sedan är det faktiskt inte så många dagar kvar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0