Mycket i veckan

Skönt att vara hemma igen, katten verkar ha saknat mig mest, för han har velat gosa nu ett bra tag.
Lagt in bilderna på datorn har jag också gjort, så lite mer redigering och sånt så ska ni allt få er en bildbomd.

Dock har jag väldigt mycket att göra i veckan, åka till sundsvall, träna både Bosse och Divan, åka på solänget och kolla underlaget, leta broddar och till helgen är det både tävling och klassåterträff, samt att man vill hinna se mycket av hästivalen.

Bosse var väldigt glad över att vara hemma, han gnäggade efter Bruno och dom galopperade till varandra.
Bruce han bockade och hoppade och tyckte även han att det var kul att Bosse var tillbaka!
Trots att Bosse och Erik har varit tajta i helgen så var det ingen fråga om vilka som var hans riktigt kompisar :D


Den här myskorven har jag saknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0