Kära bloggläsare!

Ni må inte vara många, men ack så trogna..

Nu är det ju såhär att på måndag - den 1 augusti tar min och Bosses resa slut.
Eller inte slut - slut, men han flyttar ifrån Övik och mig, för att istället bo med Maria uppe i Vännäs.
Själv kommer jag alltså vara hästlös här nere, och sedan flyttar jag upp till Umeå för att plugga i 2år som det ser ut nu.

Självklart kommer jag inte sluta upp med hästarna bara för det här, utan kommer åka ut till till Vännäs förhoppningsvis 2dagar i veckan, och sedan har jag lagt undan lite pengar som jag kommer att tävla för.

Men nu har jag faktiskt en fråga till ER:
-Vill ni att jag fortsätter att blogga dom få dagarna jag håller igång + självklart bloggar om annat i vardagen?
- Försöker övertala Maria om att vi tar över den här bloggen tillsammans och hon får skriva om vad som händer?
- Lägger ner hela bloggen och vi hörs aldrig mer igen

DET ÄR FAKTISKT UPP TILL ER - PÅ RIKTIGT DEN HÄR GÅNGEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tillsammans med maria:)

2011-07-27 @ 08:48:44
Postat av: S

omg! hur ska du klara dig hästlös?

Jag tycker du ska blogga om vardagen! Jag vill veta hur du har det, ok?

LÖV

2011-07-27 @ 13:01:19
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se
Postat av: henny

tillsammans med maria :D

2011-07-27 @ 14:05:50
Postat av: Pernilla

Ni ska blogga tillsammans! :) Tror att alla vill veta hur det går för dig och hur Bosse och Maria har det :)

2011-07-27 @ 17:33:34
URL: http://horseinspiration.blogg.se/
Postat av: Lisa

Få Maria att blogga med dig och se till att hon fortsätter uppdatera, haha

2011-07-27 @ 22:40:35
URL: http://lindbergl.blogg.se/
Postat av: amanda f

bara det inte blir hörs aldrig mer!!

2011-07-28 @ 01:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0