Känner mig lite borta

Tänkte skriva ett inlägg lite snabbt innan jag går och sussar, är nämligen sjukt trött och hade tänkt att vara ute på stallet vid 11 imorgon, helst utan att känna mig utslagen.

Idag hade jag tänkt rida dressyr, men det var visst hoppträningar som jag hade glömt bort så red ut istället.
Hade tänk att bara rida en kort runda, men kunde såklart inte hålla mig utan snirklade runt på varenda stig jag kunde hitta.
Tyckte det skulle vara nyttigt för Bosse så han skulle hålla koll på sina hovar, men det gjorde han inte särskilt vidare bra, och på vägen hem gick han så fort att han t.o.m snubblade på plan mark så jag fick säga till honom på skarpen.

Glad var han iaf och tyckte att vårat äventyr var toppen.
Kom även på att det här kanske var våran sista uteritt runt Cape, om jag inte rider ut nu på söndag också.
Kanske borde ta och göra det och ge er en videoblogg, vet att dom är lite saknade, men har haft svårt vad jag ska prata om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0