Jag ser det regnar...

Kom hem från stallet för typ en halvtimme sen.

Red ut en sväng på Bosse, och hade tänkt att verkligen rida dressyr.
Det gick ju som det gick... Haha
Han var så seeeeg, så tillslut blev jag så less att jag tog en gren och försökte ha den som ett spö, men det var så svag så han kände knappt jag att jag petade på honom haha.

Dock blev han piggare när han fick galoppera lite och göra lite byten, så på slutet fick han göra lite som han ville.
Blev en ganska lång tur ändå då han ska vila nu onsdag och torsdag när vi åker ut och bygger hagen.
Hoppas verkligen på att hans baksko sitter kvar till på fredag!

Btw. Jag har inte glömt bort hemlisen, men ni får reda på det på torsdag eller fredag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0