Jag är så jäkla lycklig!

Fick idag veta att jag kom in i Umeå till hösten, på mitt förstahandsval som Medieproducent!
Trodde faktiskt inte att jag skulle lyckas, men nu är det på riktigt och har redan börjat bli nervös.
Flyttar ju upp helt utan kompisar och håller nu på fullt att leta efter bostäder. Har ställt mig i kö för två stycken rum i korrioderar.
Vet inte alls hur många man bör söka, men får se vad som händer nu!


Precis NU vet jag dock vad som kommer att hända.
Ska åka och hämta Lollo i köpmanholmen eftersom jag tog båten hem igår för att se Swingfly (vilket vid ändå inte gick och såg) och sedan åker jag till Cape för att rida min fina häst :)

Kommentarer
Postat av: Annie

GRATTIS MALIN :D

2011-07-15 @ 11:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0