Hur gör man?

Nu ska jag ta och gå och lägga mig, ska bara skriva ut vägbeskrivning till imorgon, och sedan blir det att natta.
Är sjuk trött faktiskt, trots att jag fick sova ut imorse.
Känner dessutom lite nervositet över att man kom in på skolan och allt, och nu gäller det att hitta någonstans att bo, söka studiebidrag, hemförsäkring och allt vad det nu är.

Man vet ju inte alls vad som kommer hända och hur det ska gå till.
Herregud, är det ingen där ute som kan säga precis hur det är när man börjar på universitet?
Eller ska man behöva googla sig till det haha ;)

Imorgon lovar jag iaf bilder eller film, vet dock inte i vilken kvalla, kanske blir med mobilen!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Malin, jag kan berätta Allt om hur det är att börja på universitet. Framförallt Umeå universitet, då jag gjort det tre gånger. ;) Första dagarna är man räddast och minst i hela världen, ända tills man inser att minst hälften av alla andra har det likadant. Sen dricker man kaffe.

2011-07-16 @ 02:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0