Förlåt för att jag är tråkig

Idag får ni nästan inget inlägg (förutom det här) och inga bilder heller för den delen, för jag har inte fotat något.

Vi red och badade med hästarna idag, det var svinkallt, men det brydde sig Bosse inte det minsta om utan plaskade och simmade det han fick!

Sedan har jag fått något fel på min hals så den svullnade upp och jag kunde inte svälja, men det har blivit bättre nu och känns tyvärr mer som en förkylnings halsont.
Dock var det fest ikväll, men är så gott som nykter eftersom det gjorde så ont att svälja.
Trött är jag också, så nu ska jag gå och sova - imorgon är det jag som vaknar före Lollo kan jag lova - för hon är inte hemma än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0