Bygga hinder

Idag fick vi sova så länge vi ville... Jag sov tills nyss.. Fast jag var uppe vid 7 och skulle kolla studentrum, och såklart fanns det inga vid den tiden den här gången heller.

Dock fanns det några fler nu så jag har ställt mig i kö på dom - nu hoppas jag verkligen att jag får någon, börjar känna lite panik av någon anledning!

Hur som helst, idag är en dag helt utan krav - det har vi inte haft tidigare heller, men men. 
Så idag ska vi bygga lite hinder som vi ska hoppa imorgon och sedan ska vi galoppträna hästarna lite på en äng.
Jag ska ta på farbro Bosse gramanen idag, för han var så jäkla het igår att jag nästan tappade kontrollen ibland haha, dock red jag på hackamoret då, men idag vill jag att han verkligen ska arbeta med ryggen och med bakbenen.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0