Väldigt kul att vara tillbaka

Känns skönt att vara tillbaka på den här bloggen faktiskt...
Och någonting positivt måste ju ha hänt med att jag bloggade på webben 7, eftersom jag har fått högre läsarantal nu.

Tänkte däremot försöka designa om bloggen, älskar verkligen headern jag har nu, men lite nyare bilder skulle ju inte skada...
Dessutom ska jag nog sno lite hjälp av Britta, eftersom hon är ganska grym på designer...

Hur som helst, imorgon ska jag försöka köra igång med ett inlägg om min "ponnytid" som Annie ville läsa om!

Godnatt!


"Vem kan det vara" tänker ni nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag är ;)))

2011-01-04 @ 02:31:03
Postat av: Maja

Hej!

Jag har en tävling på bloggen nu - Veckans Blogg!

Alla har chans och vinna! Läs mer och anmäl dig här: http://mysweetpony.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-1.html

2011-01-04 @ 23:03:15
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0