Snö snö snö snö

Det tidigare inlägget var faktiskt skrivet redan igår, men på sidan jag skulle hämta bilderna fungerade ingeting. Så där satt jag med en färdigskriven text, men inga bilder.
Jag ska försöka fixa filmer också, det är faktiskt så himla mycket jag skulle vilja visa er, som bara finns på VHS, men okej, lite finns på DV-band också, men jag är lite smålat i att koppla in den gamla datorn som är den enda med rätt uttag.

Igår red jag Erik på plan, vi skulle ju som sagt egentligen in och hoppa Bosse, men det var träningar, och när vi väl var ute på Cape så fick jag rida Erik. Från början gick det riktigt dåligt, men efter ett tag sket jag bara i allt, satte bara ihop handen och hade blicken framför mig, och då gick han såklart som en dröm. Förstår mig inte riktigt på honom i alla lägen...

Idag åkte jag bara ut och mockade och umgicks med Bosse. För er som inte har märkt det så stormar det idag, så Maria red Nix på plan, men efter ett tag blåste det och snöade så mycket att jag knappt såg dom..


Maja gillar att sova gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0