Saker jag skulle kunna tänka mig idag

Orkar dock inte klippa ihop det till något snyggt då jag inte har PS på datorn


Jag brukar inte gilla jeansridbyxor, men dessa var snygga och inte så dyra: 679 kr på Horze


Förstår inte varför jag har börjat gilla brunt, men denna är en snygging!
Just nu 419kr, i vanliga fall 599kr Finns också på Horze



Hittar verkligen ingenting på Hööks längre nu för tiden, men gillade faktiskt denna för 679kr.
Dock lär jag inte gilla den längre när jag ser den i verkligheten.


Och det här täcket är nog den enda jag FÅR köpa, har för aldeles för många
täcken nu... 449kr på Hööks

Kommentarer
Postat av: Karro

Varning för ridbyxorna. Har ett par sådana som jag fått laga tusen miljoner gånger, de spricker i sömmarna...



Just nu rider jag runt med ett stort jävla vädringshåla i röva. Mindre snyggt.

2011-01-13 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0