Min klagosång

Känner att den här bloggen inte varit så pepp på senaste tiden, skyller på att jag är sjukt.
Men imorgon ska jag tillbaka till jobbet!

Maria har precis tagit sitt lass och åkt hem igen. Ja det känns konstigt att säga hem, men hon bor ju faktiskt inte här utan i Kolbäck.
Som jag skrev tidigare är det sjukt hur orolig jag kan känna mig över att hon ska åka (nu åkt) och hur jag ska klara mig med Bosse o.s.v.
Jag undrar när jag kommer vakna upp och inse att jag faktiskt redan har tagit hand om honom i 6månader.
Grattis Malin, det är inte första gången du är hästägare.

Nu ska jag väl gå och fördriva lite timmar med att spela The Sims.. hehe, och sedan ska jag försöka ringa ett samtal ikväll, som jag har dragit ut på allt för länge! SKÄRPNING!


I love you hästen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0