Måste vara Marias fel...

Internet har krånglat heeeeeeeeeeeela kvällen. Tur för mig att jag inte är en storbloggare säger jag bara, så dålig som uppdateringen är!

Men nu när Maria försvann ner i källaren började den helt plötsligt fungera... Tror jag vet vad problemet är.

Kan ju skriva lite om att hon red Nix idag också, och FLÖG AV när vi värmde upp! Hahahah!
Fast det var ingen som såg det, trots att vi var typ 5st på plan, så såg jag bara henne komma gående och jag ba:
- Vad gör du?
Hon: Jag trilla ju av!
Vi: ????????? När hann du med det?
Hon: Han kastade sig borta i hörnet!

Hahahah typiskt Nix, han är sig lik!
Det gick iaf sjukt bra när hon hoppade! Han fjantade lite för en bom i början, men när han väl kom igång så! Dock såg han riktigt stark ut och rätt så hängig, men han lyssnade ändå fint, och jag tycker Maria har fått en sån mycket bättre känsla i hoppningen nu när hon har varit på Strömsholm :)


Karros Nickepicke, dock inte hon på ryggen, utan Martina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0