Liar Liar

Asså jag måste vara sämst. Egentligen.

KAN JAG INTE BARA GÅ OCH LÄGGA MIG?
Beter mig verkligen som jag vore... 14? Sitter uppe halva nätterna och sover halva dagarna. Och det är ju bara sjukt drygt!

Hade ju tänkt slänga ihop ett inlägg om hästarna som vi har haft innan också, men skulle ju vara kul med filmer, dock har jag dom bara på VHS skulle jag tro, så måste försöka hitta någon snäll ägare till en bandare, så jag kan föra över dom till datorn..

Vi får se hur det blir med det. Lite bilder har jag iaf som jag kan bjuda på, sedan kan jag scanna in några när jag börjat jobba igen så kan ni få er en riktigt bild bomb från förr. Hur låter det?


Asså shiiiet vilken vacker bild på min häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0