Kandar och uteritt

Ja, det blir inget vidare bra blogginlägg det här, eftersom datorn är jättetrög, vet inte varför..

Hur som helst åkte jag och Maria ut till Cape idag och red barbacka på Bosse och Erik. Vi slängde även på dom kandaren, samt pulsade i djupsnön som har kommit, så det hände riktigt mycket.
Hästarna tyckte dock det var toppen, då Bosse hade noll lust att lyssna på mig och blev het, och Erik sprang bakom och bockade med Maria.
Dock red vi lite på plan sedan också för att vara seriösa, och då blev dom riktigt fina :)

Sedan red jag även Hälge på plan och Maria red Nix.
Hälge gick verkligen toppen, han var pigg, men ändå superlydig, och trots att vi mest bara red på fyrkanten och lite volter så kändes det riktigt riktigt bra!
Blev inget långt pass eftersom det är så mycket snö på ridbanan också, så vill inte trötta ut honom.

Imorgon hoppas jag på att det inte snöar, för då åker vi nog till ridskolan och hoppar!



Bild från när vi var på ULK kursen i Wången


Kommentarer
Postat av: Karro

Men ey copycat! Vi ska också till ridskolan och hoppa. When will you be there?

2011-01-07 @ 20:24:08
Postat av: rebckA

hhahah trodde det var sofia på bilden jag ba what

2011-01-07 @ 21:24:07
Postat av: Stella

Sv; dom jag inte skrivit klasser på kommer jag nog inte fara på, dom flesta med klasser uppskriva kommer jag fara på ;) jo förmodligen blir det så att vi åker med tanke på att det nästan inte är några tävlingar just den perioden. hade det varit senare på sommaren hade jag inte funderat alls på att åka för dom klasserna ;)

2011-01-07 @ 23:46:11
URL: http://dufina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0