Idag för ett år sedan...

Så var jag troligtvis i poolen eller i havet i Dubai och levde loppan.
Vi firade min underbara pappa och gick vilse.
Åkte på öken-safari och tappade bort jeans i öknen.
Blev lurade av en dvärg och attackerad av en apa.
Såg världens största byggnad och red kamel.
Åkte på ett vattenland och såg världens största galleria.
Vi bodde i världens finaste hus och hade egen houseboy.








Behöver jag säga att det är paradiset på jorden?

Det är sjukt hur mycket livet har förändrats på ett år.

Kommentarer
Postat av: Bea

jag satt precis och tänkte samma sak, fy fan vad vi hade det bra och roligt! men nog har livet förändrats mycket, hade ni sagt till mig då att :"bea, om ett år sitter du med ditt barn i ditt knä" hade ´jag garvat ihjäl mig!



Vill tillbaka till vårt fina hus! så sjukt hur fort tiden har gått

2011-01-17 @ 14:51:14
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0