Gott nytt år på alla där ute

Hoppas ni alla hade en riktigt trevlig nyår igår, eller snarare i förrgår, för det hade då inte jag. Hahaha, så här i efterhand skrattar vi alla nog bara åt det, men under själva kvällen så var det fler än bara en händelse som utspelade sig, som jag absolut inte kommer att ta upp.....

Hur som helst, jag har haft två hästfria dagar, min häst fyllde egentligen år idag/igår och jag bjöd han inte ens på en tårta... Får ta och göra det imorgon/idag istället!

Själv har jag nyss kommit hem från Emma och Martin, vi har spelat guitar hero, mario kart, sett på "I samlarens spår" och "Kommissarie Späck", den sist nämna filmen är helt SJUK. Snacka om natthumor  iaf!

Nu ska jag sova, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0