Det var den dagen

Är sjukt galet trött.

Red inte ut som jag hade tänkt, utan dressyrade barbacka lite på planen, verkligen helt kravlöst, mest på raka spår. Han kändes lite stel, men orkade faktiskt inte riktigt ta tag i det, då jag nyss varit sjukt.

Red lite öppna i galoppen, och lite förvänd galopp, det lilla som gick, för att träna inför söndag.
I traven red jag mest övergångar, och gjorde mycket halter och igångsättningar, riktigt fina gjorde han!

Han var rätt slö idag, så det var ganska mycket utav mystempo, men försökte fokusera på min egen sits, och det kändes att jag minst var lika stel som han.

Hoppade även några språng barbacka, och det tror jag faktiskt att han blev lite gladare!


Titta en ny bild! Endast för eran skull! Och min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0